Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2014 21:50 - Плач на сърцето
Автор: valia29 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 645 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Лицето ти докосвам нежно. Виждам настъпила нощ в погледа ти. Ти вече не ме обичаш. Стоиш до мен, а сърцето ти, забягало ускорено, търси своето ново приключение. Ти влезе в моя свят. Запозна се с тъгата и радостта ми, накара ме да те желая до лудост. Обзе мислите ми, превърна ги в свои. Сърцето ми открадна и сега съм кукла. Лицето ми е безизразно, очите ми отронват поредната капчица.

 Сълза?  - Това не е. - Просто капка вода. -  Сълзата съдържа чувство, пари,  когато се стича и болката в сърцето и придава солен вкус.

Усмивка на лицето ми, когато съм с приятелите ми. - Не това е роклята ми. - Нова, очарователна, заслепяващата. Но материята не струва.  - Зад тази усмивка се вижда, през таен отвор, на стъклени парченца, моята личност.

 Коя съм аз? -  Ти открадна безжалостно всяка жива клетка от мен.

Омраза към теб? –Не. – Любов.

 Ръката ми все още е протегната. Търся те. Но не за да те имам отново. Търся те за да си върна моето Аз. Ти зашлеви шамар на мечтите и живота ми. Унищожи достойнството ми и сега аз с пречупени крака съм на земята, а над мен слънцето парещо изгаря и последната искра в мен.

Но когато и тя изгори … Знаеш ли? Ще съм пак тази недосегаемата и ще ме желаеш, търсиш и преследваш, както иманяр - злато. Но тогава … Тогава аз ще ти простя и съжаля … А сега ще се отдам на мъката си, защото още те обичам, любими …




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: valia29
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20781
Постинги: 15
Коментари: 6
Гласове: 20
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031